Naziv frme: Auto line d.o.o.
Sedište firme: Višnjički venac 35, Beograd
Matični broj: 20369185
Pib: 105372638
Adresa za prijem elektronske pošte: office@autoline.rs
Adresa za prijem pošte: Višnjička 34, Beograd
Firma Auto line d.o.o je vlasnik sajta www.autoline.rs. Posetom ili kupovinom na našem sajtu autoline.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja se primenjuju. Zadržavamo pravo da bez prethodnog obaveštavanja vršimo izmene i dopune “Uslova korišćenja”.
Ovaj sajt pre svega služi da vas prekoko njega informišemo šta sve imamo u našim prodajnim objektima i po kojim cenama. Da bi ste pregledali naš sajt i upoznali se sa cenama, ne morate se registrovati na samom sajtu.
Sve cene su iskazane u dinarima sa uračunatim Pdv-om. Cene na sajtu su iste kao i u našim prodajnim objektima i ne sadrže nikakve dodatne troškove. Auto line zadržava pravo da promeni cene bez prethodne najave. Trudimo se da cene na sajtu budu ažurne. U slučaju da se pojavi razlika u ceni u poslovnicama i sajta, potrošač će robu dobiti po za njega povoljnijoj ceni.
U koliko se odlučite da kupite neki artikal iz naše ponude kliknite na dugme na kome je nacrtana korpa i piše +Dodaj u korpu. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu. Možete upisati koliki broj komada želite da kupite a takođe možete promeniti količinu. Takođe možete odustati od kupovine, izbrisati jedan artikl ili sve artikle.
Ubacivanjem artikla u korpu ne znači da ste taj artikal i kupili. Ako na sajtu piše da je artikl na stanju, može se desiti da nemamamo dovoljnu količinu ili se u međuvremenu taj artikl prodao u poslovincama.
Posle ubacivanja proizvoda u korpu nama će stići obaveštenje o vašim željama za kupovinom. Po prijemu obaveštenja će vam se javiti naš komercijalista da zajedno sa vama proveri da li ste tačno odabrali deo za vase vozilo i da li ste i dalje zainteresovani za kupovinu. Ako i dalje ostajete pri kupovini proizvod će biti kvalitetno upakovan za transport i biće izdat fiskalni račun. Upakovan proizvod i račun će biti poslat putem brze pošte na adresu koju ste naveli na korpi biće poslat na otkup. U koliko vam brza pošta ne preda fiskalni račun (greškom ili iz bilo kog razloga), molimo vas da ne primate paket i ne plaćate otkupninu.
Ukoliko kupujete robu u našim prodajnim objektima možete koristiti sve oblike plaćanja. (Gotovina, kartica, ček, uplata na račun). Uz svku kupovinu dobijate fiskalni račun koji je osnov za plaćanje.
Ako ne želite da dođete u naše prodajne objekte već želite da vam robu pošaljemo brzom poštom, tada robu plaćate kuriru brze pošte a on vama isporučuje robu i fiskalni račun za tu robu. Brza pošta vaš iznos uplaćuje na račun naše firme. Dobijanjem fiskalnog računa od kurira brze pošte vi možete ostvariti sva prava po zakonu o zaštiti potrošača.
Ako želite da vam pošaljemo robu brzom poštom, mi ćemo to uraditi za Vas.
Ako je vrednost poručene robe veća od 6.000,00 dinara (sa Pdv-om) trošak dostave robe plaćamo mi.
Ako je vrednost poručene robe ispod 6.000,00 dinara (sa Pdv-om) trošak dostave robe plaća potrošač brzoj pošti prema cenovniku brze pošte. U tom slučaju potrošač može da bira kojom brzom poštom želi da mu dostavimo robu.
Sva roba koja je kupljena kod nas podleže saobraznosti ili garanciji po zakonu u zavisnosti od vrste robe. Svaka reklamacija, uz fiskalni račun, se rešava prema zakonu o zaštiti potrošača.
Reklamacija se podnosi na našim prodajnim mestima, preko telefona ili slanjem elektronske pošte na naš e-mail. Odgovrno lice za reklamacije se nalazi na broju telefona: 011-7555-111
Povraćaj novca po bilo kom osnovanom razlogu vrši se isključivo na tekući račun kupca.
Auto line d.o.o. se trudi da na sajtu sve proizvode opiše što je moguće detalnije. Auto delovi pored tekstualnog opisa imaju unete i proizvođačke i OE brojeve. Naći deo koji odgovara automobilu potrošača je vrlo stručan posao pa preporučujemo da pozovete našu prodajnu službu da vam oni pomognu oko izbora dela koji odgovara za vaš auto. U slučaju samostalnog odabira autodelova postoji velika mogućnost greške. Ako pogrešite, auto deo možete vratiti ako je neupotrebljavan i sa neoštećenom fabričkom ambalažom i original računom a mi ćemo vam vratiti novac.
Takođe Auto line d.o.o. ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od opisa koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju, sa neoštećenom fabričkom ambalažom i kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.
Zakon o zaštiti potrošača “Službeni glasnik RS, br.62 od 13. Juna 2014, 6 od 28 Januara 2016. - dr. zakon, 44 od 08. Juna 2018 - dr. zakon
Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija, pored podataka iz člana 13. ovog zakona, na jasan i razumljiv način potrošača obavesti o:
U zavisnosti od okolnosti konkretnog slučaja i vrste robe, trgovac je dužan da potrošača obavesti i o:
Odredbe st. 1. i 2. ovog člana primenjuju se i na ugovore o snabdevanju vodom, gasom ili električnom energijom kada oni nisu ponuđeni za prodaju u ograničenoj ili unapred određenoj količini, ili na ugovore o snabdevanju toplotnom energijom ili o isporuci digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na trajnom nosaču zapisa.
U slučaju javne aukcije podaci o trgovcu iz člana 13. stav 1. tačka 1) ovog zakona i stava 1. tačka 1) ovog člana mogu biti zamenjeni istovrsnim podacima o aukcionaru.
Podaci iz stava 1. tač. 4) i 5) i stava 2. tačka 1) ovog člana mogu biti dostavljeni putem obrasca iz člana 28. ovog zakona.
Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora o pružanju finansijskih usluga na daljinu, potrošača, na jasan i razumljiv način, obavesti o:
Ukoliko trgovac ne ispunu obavezu obaveštavanja o dodatnim troškovima iz člana 13. tačka 3) ovog zakona i stava 2. tačka 1) ovog člana potrošač nije dužan da snosi te troškove.
Trgovac je dužan da podatke iz st. 1, 2. i 6. ovog člana pruži potrošaču na srpskom jeziku.
Podaci iz st. 1, 2. i 6. ovog člana predstavljaju sastavni deo ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija.
Teret dokazivanja izvršenja obaveza u skladu sa st. 1, 2. i 6. ovog člana i čl. 30. i 31. ovog zakona je na trgovcu.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.
Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača
U skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka, podaci koje ostavljaju potrošači na sajtu, koriste se isključivo za komunikaciju u slučajevima kupovine i isporuke robe. Auto line d.o.o. lične podatke kupaca ne koristi za druge namene niti će to raditi.